Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Minder verlichting tijdens 'Earth Hour'

Zaterdag 28 maart 2015
De straatverlichting werkte vanavond op nachtregime, zodat veel straten er donker bij lagen. Dat had te maken met het "Earth Hour" dat het WWF ook dit jaar organiseerde. Via deze actie wordt wereldwijd opgeroepen om de verlichting symbolisch te doven om aandacht te vragen voor de klimaatverandering. Ook Infrax ondersteunde deze actie, waardoor de openbare verlichting tijdens Earth Hour omgeschakeld werd op nachtregime.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Beringen - Laadstation pas tegen eind augustus terug open
  • Di 23/06 Beringen - Ontgravingen begraafplaats Paal
  • Di 23/06 Pelt - WICO Juniorcampus zet in op talent en uitdaging
  • Di 23/06 Peer - Bliksemlicht show boven Grote-Brogel
  • Di 23/06 Pelt - Creatieve aanpak van valpreventie bekroond
Zoekertjes
Aangeboden
Zetel Nr 1 Te Koop: TC Helicon Voiceworks Te koop wegens plaatsgebrek Dienblad met kandelaars
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Delhaize stickers Gezocht: naaihelden!
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Zonnebril verloren
Audio en TV
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Minder verlichting tijdens 'Earth Hour'
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie