Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Nina Derwael waarschuwt voor gsm in auto

Woensdag 8 januari 2020
Nina Derwael waarschuwt voor gsm in auto
Meer dan 1 op de 6 jonge automobilisten in ons land plaatst tijdens het rijden berichten of foto's op sociale media. 1 op de 5 jongeren leest berichten tijdens het rijden en 13% neemt zelfs ‘selfies’ achter het stuur. Dit blijkt uit een nieuwe enquête van Vias. Om de bestuurders bewust te maken van de gevaren van smartphones achter het stuur lanceren Vias institute en Baloise Insurance een nieuwe campagne met de titel "Wagen in, gsm uit". Het gezicht van de campagne is tweevoudig wereldkampioene turnen Nina Derwael.

Het recentste nieuws

  • Do 25/06 Lommel - Limburg.net start afvalophaling vroeger door hitte
  • Do 25/06 Hechtel-Eksel - Hitte zet streep door sportweekend
  • Do 25/06 Opening 3X3 Home Court afgelast door hitte
  • Do 25/06 Beringen - Margriet Custers overleden
  • Do 25/06 Beringen - Boom op auto
Zoekertjes
Aangeboden
Fisher Price bord Spaarpot Konijn Damesjassen 48/50 Lamellen
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Ook opzoek naar gezonde lucht ? Wandelmaatje
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Hobby en vrije tijd
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Nina Derwael waarschuwt voor gsm in auto
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie