Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Nog 14 coronapatiënten in ziekenhuis

Dinsdag 8 maart 2022
Nog 14 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen waren er nog er 14 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, vijf minder dan vrijdag. Eén van hen verbleef op intensieve zorg. Er is 1 patiënt met een vermoeden van COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Lommel - Woensdag laatste infosessie kinderopvang
  • Di 23/06 Leopoldsburg - Lutgarde Loeners overleden
  • Di 23/06 Hechtel-Eksel - Ramen open, want de hitte komt eraan
  • Di 23/06 Gratis verdelging Aziatische hoornaar in Bree
  • Di 23/06 Bocholt - Bocholt betaalt mee aan je abonnement bij De Lijn
Zoekertjes
Aangeboden
Zaadplantjes van palmbomenl Flessenmand, flessenrek en eiermand Antieke spiegel in massief hout. Wilgenschutting
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Weiland Munten gezocht
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Audio en TV
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Nog 14 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie