Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
Nog 16 Covid-patiënten in het ziekenhuis
Woensdag 23 december 2020
Vanmorgen lagen er nog
16 patiënten met een Covid-19-besmetting
in het Mariaziekenhuis. Twee van hen werden verpleegd op de afdeling intensieve zorgen. De situatie in het ziekenhuis lijkt zich aldus stilaan te stabiliseren.
Het recentste nieuws
Ma 22/06
Weekendcontroles: twee rijbewijzen ingetrokken
Ma 22/06
Lommel
- Lommel SK neemt afscheid van vier spelers
Ma 22/06
Lommel
- Henri Gerits overleden
Ma 22/06
Hamont-Achel
- 39 leeftijdsgenoten vieren hun 75ste verjaardag
Ma 22/06
Lommel
- Verkeersmaatregelen avondmarkt en School's Out
Zoekertjes
Aangeboden
Kort wollen jasje
Kinderwagen
Meegroeistoel
Samsung LCD tv 32 inch
Gezocht
Personeel in de verkoop gezocht
Ook opzoek naar gezonde lucht ?
Verloren
Zonnebril verloren
Gouden armbandje
Sport en fitness
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
Nog 16 Covid-patiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top