Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Nu ook 12 coronapatiënten in MS Reva

Maandag 7 februari 2022
Nu ook 12 coronapatiënten in MS Reva
Vanmorgen werden er 34 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis verpleegd, drie meer dan vrijdag. Vier van hen, evenveel als vrijdag, verbleven op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten - één meer dan vrijdag - met een vermoeden van COVID-19.
In Noorderhart Revalidatie&MS waren er vanmorgen 12 patiënten met COVID-19, tien meer dan vrijdag. 

Het recentste nieuws

  • Zo 28/06 Hamont-Achel - Zware schade in Monastery Garden door onweer
  • Zo 28/06 Lommel - Jordi Meeus niet naar de Tour
  • Zo 28/06 Beringen - Sint-Sebastiaangilde Meelberg-Paal
  • Zo 28/06 Hamont-Achel - Deelnemers Chirofuif geëvacueerd
  • Zo 28/06 Hechtel-Eksel - Twee teams uit Hechtel-Eksel op Pelter Challenge
Zoekertjes
Aangeboden
Tuin Playmobile Ree kop met wapenrek Elektrisch mes
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Wandelmaatje E-step huren
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Kleding en schoenen
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Nu ook 12 coronapatiënten in MS Reva
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie