Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Nu ook 12 coronapatiënten in MS Reva

Maandag 7 februari 2022
Nu ook 12 coronapatiënten in MS Reva
Vanmorgen werden er 34 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis verpleegd, drie meer dan vrijdag. Vier van hen, evenveel als vrijdag, verbleven op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten - één meer dan vrijdag - met een vermoeden van COVID-19.
In Noorderhart Revalidatie&MS waren er vanmorgen 12 patiënten met COVID-19, tien meer dan vrijdag. 

Het recentste nieuws

  • Do 25/06 Leopoldsburg - Zomerfotozoektocht
  • Do 25/06 Herken jij het spreekwoord? (14)
  • Do 25/06 Peer - Sint-janskruid kleurt het Molhem geel
  • Do 25/06 Hamont-Achel - Concert in de koelte in Sint-Laurentiuskerk
  • Do 25/06 Beringen - Lutgart krijgt mooi geschenk
Zoekertjes
Aangeboden
Veel Verschillende Ministack 2-Vakschaaltje Torenventilator Mooi Bruin Vest
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Lp's gezocht Stelling
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Elektrische apparaten
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Nu ook 12 coronapatiënten in MS Reva
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie