Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Nu ook 12 coronapatiënten in MS Reva

Maandag 7 februari 2022
Nu ook 12 coronapatiënten in MS Reva
Vanmorgen werden er 34 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis verpleegd, drie meer dan vrijdag. Vier van hen, evenveel als vrijdag, verbleven op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten - één meer dan vrijdag - met een vermoeden van COVID-19.
In Noorderhart Revalidatie&MS waren er vanmorgen 12 patiënten met COVID-19, tien meer dan vrijdag. 

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Lommel - Geen afvalophaling in Lommel 1 door code rood
  • Vr 26/06 Beringen - Een bedankje voor Ferm Tervant
  • Vr 26/06 Het weer in de zomer van 1976
  • Vr 26/06 Herkende jij het spreekwoord? (14)
  • Vr 26/06 Bocholt - Gemeente Bocholt volgt hittegolf van nabij op
Zoekertjes
Aangeboden
Te koop grote weide Aerosleep matrasje met beschermer Luchtbevochtiger Te koers fiets Ridley Wit
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: naaihelden! Duvel glazen waarop 'Duvel' staat
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Moto en accessoires
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Nu ook 12 coronapatiënten in MS Reva
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie