Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
Opnieuw 23 coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Donderdag 31 december 2020
Vandaag liggen er
opnieuw 23 coronapatiënten in het Mariaziekenhuis.
Dat zijn er 9 meer dan met Kerstmis en 6 meer dan gisteren. Drie van hen - evenveel als gisteren - worden verpleegd op de afdeling intensieve zorgen.
Het recentste nieuws
Zo 28/06
Lommel
- Jordi Meeus niet naar de Tour
Zo 28/06
Beringen
- Sint-Sebastiaangilde Meelberg-Paal
Zo 28/06
Hamont-Achel
- Deelnemers Chirofuif geëvacueerd
Zo 28/06
Hechtel-Eksel
- Twee teams uit Hechtel-Eksel op Pelter Challenge
Zo 28/06
Twee Breese teams trotseren Pelter Challenge
Zoekertjes
Aangeboden
Lederen 1 Persoons Zetel
Bruin Vest ( Maat L )
Kristallen glazen
Sennheiser ew 100 g3 package
Gezocht
Personeel in de verkoop gezocht
Dringend auto's gezocht!
Verloren
Gouden armbandje
Zonnebril verloren
Bouwmaterialen
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
Opnieuw 23 coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top