Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Opnieuw verzoek om doortrekken elektrificatie

Woensdag 9 december 2015
Vandaag werd de pas geëlektrificeerde spoorlijn tussen Herentals en Mol ingereden. Enkele burgemeesters, onder wie burgemeester Theo Schuurmans van Hamont-Achel, vroegen aan de CEO’s Luc Lallemand (Infrabel) en Jo Cornu (NMBS) opnieuw om de elektrische bovenleiding naar Hamont door te trekken. Ze konden op begrip van Luc Lallemand rekenen, maar daar hield het dan ook mee op. Het doortrekken naar Hamont zou zo'n 35 miljoen euro kosten.

Het recentste nieuws

  • Do 25/06 Oudsbergen - Hou het hoofd koel tijdens de hittegolf
  • Do 25/06 Centrumparking nog gebruiksvriendelijker
  • Do 25/06 Bocholt - Schutterij Sint-Joris grossiert in ereprijzen
  • Do 25/06 Hamont-Achel - Toen de abt De Zaren opende
  • Do 25/06 Lommel - Zomer vol beiaardklanken in Lommel
Zoekertjes
Aangeboden
Dezent velgen met winterbanden Blender Stoel maxicosi Luchter 'parels'
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: naaihelden! Stelling
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Zonnebril verloren
Keuken
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Opnieuw verzoek om doortrekken elektrificatie
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie