Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Palen voor elektrificatie geplaatst

Vrijdag 21 augustus 2020
Palen voor elektrificatie geplaatst - Beringen & Leopoldsburg
Aan de spoorlijn Mol-Hasselt wordt al een tijdje gewerkt aan de elektrificatie van die lijn. Momenteel worden de palen geplaatst tussen Beverlo en Beringen. De werken duren nog tot 2022, ook de bruggen over de spoorlijn moeten immers nog aangepast of vervangen worden. (Ronny Janssen)

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Pelt - ToP wint opnieuw razend spannende Pelter Challenge
  • Vr 26/06 Leopoldsburg - Gonneke Van de Paar overleden
  • Vr 26/06 Pelt - Toeristenbelasting aangepast vanaf 2027
  • Vr 26/06 Pelt - Mia Goossens overleden
  • Vr 26/06 Wegdekschade door hitte
Zoekertjes
Aangeboden
Reisgidsen Vijf eeuwen bouwgeschiedenis van de Kaarsstolp met kaars Opplooibaar reisbedje
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Vloertegels Schilderkunst
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Dieren en toebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Palen voor elektrificatie geplaatst
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie