Vandaag startte het jaarlijkse kamp voor de KSJ-Overpelt. Zij verblijven 10 dagen in Jalhay (bij Spa). De oudste leeftijdsgroepen vertrokken gisteren al met de fiets richting Ardennen. De jongste leden werden vandaag tussen 17u en 20u uitgezwaaid door hun ouders. Het kamp startte officieel met een eerste formatie rond de vlaggenmast (foto).
Dikke proficiat liliane en an met jullie award ! Jullie toveren een lach op ieders gezicht met de ludieke manier waarop jullie het onderwerp valpreventie benaderen. Nog veel succes in de volgende projecten! Jackie
Proficiat met jullie gouden jubileum