Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Station Eindhoven wordt verbouwd

Dinsdag 19 februari 2013
Vanaf 13 maart wordt het station van Eindhoven gerenoveerd. Er komt meer ruimte voor reizigers en passanten en er is ook een nieuwe tunnel gepland met liften. Tijdens de werken blijft het station in gebruik. In de zomer van 2016 moet de klus zijn geklaard. Dan zullen naar verwachting dagelijks 115.000 reizigers door de tunnel wandelen.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Beringen - Ief zoekt verhalen en slijpt uw mes in ruil
  • Di 23/06 Beringen - Extra maatregelen tegen hitte op KIA D-MAX
  • Di 23/06 Beringen - Elektriciteitspanne door ongeval
  • Di 23/06 Recyclageparken tijdelijk vroeger open door hitte
  • Di 23/06 Lommel - Nieuwe werkhallen geven stadsdiensten meer ruimte
Zoekertjes
Aangeboden
Inox schotel 60 cm Klimschoenen Decathlon 22 Verschillende verzamel Auto's Beeld 'justitie'
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Delhaize stickers Geboortekaartjes
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Bouwmaterialen
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Station Eindhoven wordt verbouwd
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie