Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Vaccinatiecentra opnieuw opgestart

Maandag 12 september 2022
In Peer en Lommel zijn de vaccinatiecentra van de Eerstelijnszone Noord-Limburg vandaag opnieuw van start gegaan. Dat heeft te maken met de verwachting dat het coronavirus in het najaar weer zal opduiken. Voorlopig krijgen zorgverleners en mensen met een verminderde immuniteit een prik; in september komt de rest van de achttienplussers aan de beurt. Eind oktober zou iedereen moeten ingeënt zijn.
De inenting die gezet wordt bevat een anti-coronamiddel van Moderna of van Pfizer. Voor de inentingsactie staan naast zorgverleners ook een 400-tal vrijwilligers in.

Het recentste nieuws

  • Do 25/06 Pelt - Kampioenenviering Sporting Pelt uitgesteld
  • Do 25/06 Pelt - Thieu en Annie vieren gouden huwelijk
  • Do 25/06 Pelt - Geen namiddagmarkt in Overpelt door hitte
  • Do 25/06 Leopoldsburg - Zomerfotozoektocht
  • Do 25/06 Herken jij het spreekwoord? (14)
Zoekertjes
Aangeboden
Motorjas. T-shirt Marc O'Polo Leesboeken Beeldje Clown
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Win een luchtzuiveraar TWV 135,- Ook opzoek naar gezonde lucht ?
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Auto's en voertuigen
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Vaccinatiecentra opnieuw opgestart
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie