Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Watergroep vraagt nieuwe vergunning

Woensdag 12 januari 2022
De Watergroep heeft een nieuwe vergunning aangevraagd voor de drinkwaterwinning aan De Roosen in Pelt. Daar wordt water opgepompt, niet alleen voor het drinkwater van Peltenaren maar ook voor dat van inwoners van Bocholt, Hamont-Achel, Hechtel-Eksel, Lommel en Peer. Het gaat in totaal om zowat 6 miljoen m³ drinkwater per jaar.
Op de website van De Watergroep is mooi uitgelegd wat er allemaal gebeurt voor het opgepompte water verandert in drinkwater.

Het recentste nieuws

  • Ma 22/06 Weekendcontroles: twee rijbewijzen ingetrokken
  • Ma 22/06 Lommel - Lommel SK neemt afscheid van vier spelers
  • Ma 22/06 Lommel - Henri Gerits overleden
  • Ma 22/06 Hamont-Achel - 39 leeftijdsgenoten vieren hun 75ste verjaardag
  • Ma 22/06 Lommel - Verkeersmaatregelen avondmarkt en School's Out
Zoekertjes
Aangeboden
2 fietsjasjes en overtreksokken Black & Decker schroefboormachine Wollen jasje Motor helm
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Geboortekaartjes Personeel in de verkoop gezocht
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Meubels en inrichting
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Watergroep vraagt nieuwe vergunning
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie