Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Watergroep vraagt nieuwe vergunning

Woensdag 12 januari 2022
De Watergroep heeft een nieuwe vergunning aangevraagd voor de drinkwaterwinning aan De Roosen in Pelt. Daar wordt water opgepompt, niet alleen voor het drinkwater van Peltenaren maar ook voor dat van inwoners van Bocholt, Hamont-Achel, Hechtel-Eksel, Lommel en Peer. Het gaat in totaal om zowat 6 miljoen m³ drinkwater per jaar.
Op de website van De Watergroep is mooi uitgelegd wat er allemaal gebeurt voor het opgepompte water verandert in drinkwater.

Het recentste nieuws

  • Do 25/06 Melding van de politie - 25 juni '26
  • Do 25/06 Lommel - Limburg.net start afvalophaling vroeger door hitte
  • Do 25/06 Hechtel-Eksel - Hitte zet streep door sportweekend
  • Do 25/06 Opening 3X3 Home Court afgelast door hitte
  • Do 25/06 Beringen - Margriet Custers overleden
Zoekertjes
Aangeboden
Schoenenbox Wasbakje voor toiletruimte Glazen tafel Tuinparaplu 3.5x3 m
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: naaihelden! Duvel glazen waarop 'Duvel' staat
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Immo (te koop, te huur)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Watergroep vraagt nieuwe vergunning
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie