Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer 18 coronapatiënten in Mariaziekenhuis

Dinsdag 9 november 2021
Weer 18 coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Vorige week dinsdag waren er in het Noorderhart Mariaziekenhuis 19 patiënten opgenomen met een Covid 19-besmetting. Dat aantal zakte in de afgelopen dagen enigszins, maar vanmorgen waren het er weer 18. Drie van hen werden verpleegd op de afdeling intensieve zorgen. We zijn nog niet van dat virus af...

Het recentste nieuws

  • Zo 28/06 Beringen - Paal kermis geopend
  • Zo 28/06 Pelt - Hitte treft ook melkveebedrijven
  • Zo 28/06 Hamont-Achel - De tiende was een harde noot!
  • Zo 28/06 Pelt - Wereldtitel voor NWC'er Wim Eerdekens
  • Zo 28/06 Pelt - Zesdejaars nemen afscheid van Regenboogschool
Zoekertjes
Aangeboden
Vintage massief koperen telefoon Hooverboard Hondenmand 10 fotolijsten
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: make-up & haar helden! Schilderkunst
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Fietsen en toebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer 18 coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie