Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer 19 coronapatiënten in ziekenhuis

Vrijdag 13 mei 2022
Weer 19 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen waren er weer 19 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan niemand op intensieve zorg. Er zijn twee patiënten met een vermoeden van COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Lek bij Vanreusel snacks
  • Wo 24/06 Pelt - Pelter Challenge past programma aan wegens hitte
  • Wo 24/06 Pelt - Kannet Pelt genoot van zomerse fietstocht
  • Wo 24/06 Peer - Peer neemt extra maatregelen tegen de hitte
  • Wo 24/06 Lommel - Dieven roven roetfilters van frituurwagens
Zoekertjes
Aangeboden
Appartement te huur in Knokke Servietringen Elektrische garagepoortopeners Bureau
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Muliplex Speciale Duvelglazen
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Zonnebril verloren
Tickets en toegangskaartjes
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer 19 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie