Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer 19 coronapatiënten in ziekenhuis

Dinsdag 4 januari 2022
Weer 19 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen waren er 19 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, twee meer dan gisteren. Vijf van hen worden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19. In Noorderhart Revalidatie & MS is er één patiënt met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Leopoldsburg - Maria Louisa Mooren
  • Di 23/06 Pelt - Pelt neemt maatregelen tegen extreme hitte
  • Di 23/06 Peer - Robert Vanwingh overleden
  • Di 23/06 Proevertjesfietstocht afgelast door hitte
  • Di 23/06 Hamont-Achel - Torenhaan keert terug naar Achelse kerktoren
Zoekertjes
Aangeboden
Leesboeken Herenfiets Volledige keuken nog af te breken Lourdes
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Lp's gezocht Delhaize stickers
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Kinderen en baby's
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer 19 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie