Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer 19 coronapatiënten in ziekenhuis

Dinsdag 4 januari 2022
Weer 19 coronapatiënten in ziekenhuis
Vanmorgen waren er 19 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, twee meer dan gisteren. Vijf van hen worden verpleegd op intensieve zorg. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19. In Noorderhart Revalidatie & MS is er één patiënt met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Za 27/06 Oudsbergen - NHC vangt hitteslachtoffers op
  • Za 27/06 Beringen - Willy Put, zaakvoerder Vatana, overleden
  • Za 27/06 Beringen - Pol Moons overleden
  • Za 27/06 Beringen - Ploegvoorstelling Beringen FC
  • Za 27/06 Code oranje voor onweer in Limburg
Zoekertjes
Aangeboden
Mooie Engelse Bulldog pups beschikb Beige kuipzeteltje stof Chinese gemberpot Vijver te koop
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Win een luchtzuiveraar TWV 135,- Tegels buiten
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Audio en TV
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer 19 coronapatiënten in ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie