Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer 26 coronapatiënten in het ziekenhuis

Vrijdag 18 maart 2022
Weer 26 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 26 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, zeven meer dan een week geleden. Geen van hen verbleef op intensieve zorgen. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er vier patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Leopoldsburg - Germana Vekemans overleden
  • Di 23/06 Beringen - Marianna Mlynarczyk overleden
  • Di 23/06 Beringen - Rudi Sas overleden
  • Di 23/06 Beringen - Ief zoekt verhalen en slijpt uw mes in ruil
  • Di 23/06 Beringen - Extra maatregelen tegen hitte op KIA D-MAX
Zoekertjes
Aangeboden
Langlaufski's met Stokken Herenfiets Ree schedel Maxi-Cosi Mura kinderwagen combi
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Duvel glazen waarop 'Duvel' staat Onderhoud tuin 1x/maand-20 tot 50
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Jobs
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer 26 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie