Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer 26 coronapatiënten in het ziekenhuis

Vrijdag 18 maart 2022
Weer 26 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 26 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, zeven meer dan een week geleden. Geen van hen verbleef op intensieve zorgen. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er vier patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Vr 26/06 Beringen - Een bedankje voor Ferm Tervant
  • Vr 26/06 Het weer in de zomer van 1976
  • Vr 26/06 Herkende jij het spreekwoord? (14)
  • Vr 26/06 Bocholt - Gemeente Bocholt volgt hittegolf van nabij op
  • Vr 26/06 Beringen - Proclamatie 't Klavertje
Zoekertjes
Aangeboden
Kinderstoel Porselein terrine Nr 2 Essenhouten salontafel Langlaufski's & Stokken
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Speciale Duvelglazen Stelling
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Zonnebril verloren
Fotografie
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer 26 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie