Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer 26 coronapatiënten in het ziekenhuis

Vrijdag 18 maart 2022
Weer 26 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 26 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, zeven meer dan een week geleden. Geen van hen verbleef op intensieve zorgen. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er vier patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Za 27/06 Oudsbergen - NHC vangt hitteslachtoffers op
  • Za 27/06 Beringen - Willy Put, zaakvoerder Vatana, overleden
  • Za 27/06 Beringen - Pol Moons overleden
  • Za 27/06 Beringen - Ploegvoorstelling Beringen FC
  • Za 27/06 Code oranje voor onweer in Limburg
Zoekertjes
Aangeboden
2p.loungezetel+kussens en voetbank Kuikens Chocolade Cré Atelier Belgische vlag
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: make-up & haar helden! Geboortekaartjes
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Sport en fitness
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer 26 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie