Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer 26 coronapatiënten in het ziekenhuis

Vrijdag 18 maart 2022
Weer 26 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 26 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, zeven meer dan een week geleden. Geen van hen verbleef op intensieve zorgen. Er is één patiënt met een vermoeden van COVID-19. In Noorderhart Revalidatie & MS zijn er vier patiënten met COVID-19.

Het recentste nieuws

  • Zo 28/06 Hamont-Achel - Zware schade in Monastery Garden door onweer
  • Zo 28/06 Lommel - Jordi Meeus niet naar de Tour
  • Zo 28/06 Beringen - Sint-Sebastiaangilde Meelberg-Paal
  • Zo 28/06 Hamont-Achel - Deelnemers Chirofuif geëvacueerd
  • Zo 28/06 Hechtel-Eksel - Twee teams uit Hechtel-Eksel op Pelter Challenge
Zoekertjes
Aangeboden
Luchter 'diamant' Beeld 'justitie' Diverse puzzels. Autostoel
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: naaihelden! Wandelmaatje
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Sport en fitness
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer 26 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie