Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer 43 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 17 februari 2022
Weer 43 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Noorderhart-Mariaziekenhuis 43 patiënten met COVID-19 opgenomen, zeven meer dan gisteren. Twee van hen, twee minder dan gisteren, werden verpleegd op intensieve zorg. In Noorderhart Revalidatie & MS waren er zes patiënten met Covid-19, twee minder dan gisteren.

Het recentste nieuws

  • Do 25/06 Hechtel-Eksel - Hitte zet streep door sportweekend
  • Do 25/06 Opening 3X3 Home Court afgelast door hitte
  • Do 25/06 Beringen - Margriet Custers overleden
  • Do 25/06 Beringen - Boom op auto
  • Do 25/06 Beringen - Rode vlag aan zwemvijver Koersels Kapelleke
Zoekertjes
Aangeboden
Tafeltje, stoeltje en zitbankje Bonbonnière Gryphon Antileon Signature Honde bench
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Onderhoud tuin 1x/maand-20 tot 50 E-step huren
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Zonnebril verloren
Elektrische apparaten
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer 43 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie