Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer 43 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 17 februari 2022
Weer 43 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Noorderhart-Mariaziekenhuis 43 patiënten met COVID-19 opgenomen, zeven meer dan gisteren. Twee van hen, twee minder dan gisteren, werden verpleegd op intensieve zorg. In Noorderhart Revalidatie & MS waren er zes patiënten met Covid-19, twee minder dan gisteren.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Lommel - Woensdag laatste infosessie kinderopvang
  • Di 23/06 Leopoldsburg - Lutgarde Loeners overleden
  • Di 23/06 Hechtel-Eksel - Ramen open, want de hitte komt eraan
  • Di 23/06 Gratis verdelging Aziatische hoornaar in Bree
  • Di 23/06 Bocholt - Bocholt betaalt mee aan je abonnement bij De Lijn
Zoekertjes
Aangeboden
Grote garageverkoop (3900 Overpelt) Eetkamer tafel 6 stoelen Floris van Bommel schoenen.
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Munten gezocht Ook opzoek naar gezonde lucht ?
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Autotoebehoren
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer 43 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie