Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer 43 coronapatiënten in het ziekenhuis

Donderdag 17 februari 2022
Weer 43 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er in het Noorderhart-Mariaziekenhuis 43 patiënten met COVID-19 opgenomen, zeven meer dan gisteren. Twee van hen, twee minder dan gisteren, werden verpleegd op intensieve zorg. In Noorderhart Revalidatie & MS waren er zes patiënten met Covid-19, twee minder dan gisteren.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Beringen - Blueberry Fields gestart met zelfpluk vanaf 7u
  • Wo 24/06 Beringen - Sportoase langer open
  • Wo 24/06 Bocholt - Bocholtenaren krijgen warme oproep
  • Wo 24/06 Lommel - Beperkte woensdagmarkt door hitte
  • Wo 24/06 Oudsbergen - Jan Schoofs overleden
Zoekertjes
Aangeboden
Houten tafel met 6 lederen stoelen Schoenenbox Gratis enkele zakken houtzaagsel Wollen jasje
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Ook opzoek naar gezonde lucht ? Gezocht: make-up & haar helden!
Verloren
Gouden armbandje Zilvergrijze horloge verloren
Brommers en scooters
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer 43 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie