Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer een leeuw in het NHC

Donderdag 25 oktober 2012
Weer een leeuw in het NHC
Sinds vanavond zit er weer een leeuw in het Natuurhulpcentrum (NHC) in Opglabbeek. Het NHC is het dier in het Franse Auxerre gaan halen, nadat een dierentemmer er daar afstand van had gedaan. Een nieuw Simba-verhaal, dus, want het is de bedoeling dat deze volwassen mannetjesleeuw, eens opgeknapt en klaar voor een zonnige toekomst, net als zijn bekende voorganger naar een park in Zuid-Afrika wordt overgebracht. (Foto NHC)

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Pelt - 43 graden in het idyllische Vernon
  • Wo 24/06 Beringen - Sporenmarkt
  • Wo 24/06 Beringen - Het hoofd koel houden!
  • Wo 24/06 Hamont-Achel - Lek bij Vanreusel snacks
  • Wo 24/06 Pelt - Pelter Challenge past programma aan wegens hitte
Zoekertjes
Aangeboden
Boekentas plop Prachtige Engelse bulldog pups besc Vintage massief koperen telefoon Konijn
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Duvel glazen waarop 'Duvel' staat Win een luchtzuiveraar TWV 135,-
Verloren
Zilvergrijze horloge verloren Gouden armbandje
Games en gameconsoles
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer een leeuw in het NHC
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie