Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis

Vrijdag 19 november 2021
Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Vanmorgen waren er 29 patiënten met COVID-19 opgenomen in het Noorderhart Mariaziekenhuis, waarvan 5 op intensieve zorg. Er was 1 patiënt met vermoeden van COVID-19 opgenomen.

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Peer - Peer neemt extra maatregelen tegen de hitte
  • Wo 24/06 Lommel - Dieven roven roetfilters van frituurwagens
  • Wo 24/06 Lène Van Gompel overleden
  • Wo 24/06 Oudsbergen - Werken op ring van Bree: omleiding via Wijshagen
  • Wo 24/06 Leopoldsburg - Basisschool De Heppening dicht door hitte
Zoekertjes
Aangeboden
Lamellen Schaakspel met Wijnaccessoires Jongensjas maat 128 Flim en muziek
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Gezocht: naaihelden! Duvel glazen waarop 'Duvel' staat
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Verzamelen (zegels, munten)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Weer meer coronapatiënten in Mariaziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie