Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt
20 coronapatiënten in het ziekenhuis
Maandag 17 januari 2022
Vanmorgen waren er
20 patiënten met COVID-19
in het Noorderhart Mariaziekenhuis, één minder dan vrijdag. Een van hen, ook één minder dan vrijdag, werd verpleegd op intensieve zorg.
Het recentste nieuws
Zo 28/06
Oudsbergen
- Muurschildering gaat laatste fase in
Zo 28/06
Pelt
- Afgestudeerden Kunstacademie gehuldigd in Palethe
Zo 28/06
Leopoldsburg
- Bijzonder bezoek uit Duitsland
Zo 28/06
Peer
- The Army en BuSO Brawlers streden namens Peer
Zo 28/06
Pelt
- Winnaars tonen spannende finale vanop de boot
Zoekertjes
Aangeboden
Gratis enkele zakken houtzaagsel
Kerkhoven een drie-eenheid 180 pag.
Scheepslamp
Autostoel
Gezocht
Airco
Duvel glazen waarop 'Duvel' staat
Verloren
Zonnebril verloren
Gouden armbandje
Immo (te koop, te huur)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier:
Startpagina
»
20 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons
|
Adverteer
|
Over deze site
|
Gemeente-info & links
|
GDPR
© 2004-2013
Faes nv
-
Op de artikels en foto’s rust copyright
|
Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Top