Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

20 coronapatiënten in het ziekenhuis

Maandag 17 januari 2022
20 coronapatiënten in het ziekenhuis
Vanmorgen waren er 20 patiënten met COVID-19 in het Noorderhart Mariaziekenhuis, één minder dan vrijdag. Een van hen, ook één minder dan vrijdag, werd verpleegd op intensieve zorg.

Het recentste nieuws

  • Zo 28/06 Oudsbergen - Muurschildering gaat laatste fase in
  • Zo 28/06 Pelt - Afgestudeerden Kunstacademie gehuldigd in Palethe
  • Zo 28/06 Leopoldsburg - Bijzonder bezoek uit Duitsland
  • Zo 28/06 Peer - The Army en BuSO Brawlers streden namens Peer
  • Zo 28/06 Pelt - Winnaars tonen spannende finale vanop de boot
Zoekertjes
Aangeboden
Gratis enkele zakken houtzaagsel Kerkhoven een drie-eenheid 180 pag. Scheepslamp Autostoel
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Airco Duvel glazen waarop 'Duvel' staat
Verloren
Zonnebril verloren Gouden armbandje
Immo (te koop, te huur)
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » 20 coronapatiënten in het ziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie