Erfgoedvereniging Citévolk Spreekt houdt de deuren van de kerk van Beringen-Mijn dit verlengd weekend nog open voor hun
expo '20 jaar Citévolk Spreekt'. Al de foto's die de afgelopen jaren werden ingescand zijn te zien, deels in een expo, de rest in mappen. En die openheid heeft heel veel succes. Afgelopen weekend kwamen al ruim 300 mensen snuisteren in het verleden van de cité. Vandaag, zaterdag en zondag is iedereen nog welkom van 13u tot 17u in de Mijnkathedraal. Het is tevens een mooie gelegenheid om ook de kerk wat beter te leren kennen of in deze meimaand een kaarsje te laten branden. En in de sacristie kan je gezellig napraten met een tasje koffie en gebak. Toegang is gratis.