De jaarlijkse
lentebarbecue van Okra Koersel in het Brigidahuis was afgelopen weekend een schot in de roos. Met meer dan 200 deelnemers zat de sfeer er meteen goed in. Terwijl de zon buiten volop scheen, zorgde de stralende sfeer binnen voor een echt zomers gevoel. De aanwezigen genoten van een uitgebreid buffet met kraak verse producten en perfect gebakken vlees. De combinatie van het lekkere eten en de gezellige babbels maakte het tot een middag en avond om in te lijsten.
Okra Koersel blikt dan ook tevreden terug. "Het was een fantastisch samenzijn. Een dikke dank je wel aan alle deelnemers voor hun aanwezigheid en aan onze sponsors voor de gulle steun", laat Okra weten.
(Jean Beerten) Meer foto's nog op Facebook.