Paal kermis werd zaterdagavond geopend onder een zwoele zomerzon. De op- en afbouw van de kermis is telkens een zware klus. Met de hitte van deze week kregen de foorkramers een extra dag om op te bouwen. Maar de foorkramers zijn er weer klaar voor om iedereen een fijn kermisweekend te bezorgen. Vandaag en morgen is iedereen welkom in het centrum van Paal voor veel kermisplezier.
(video Pascal Peeters-