De
Beringse seniorenraad organiseert naar jaarlijkse gewoonte in april de seniorensportdagen. Dagelijks bewegen en fit zijn, blijft van belang op elke leeftijd. De lente is aangebroken en dat betekent dat het tijd is om opnieuw te genieten van beweging en buitenlucht. Want fit blijven en bewegen is niet alleen belangrijk voor de gezondheid, het is ook een uitstekende manier om nieuwe mensen te ontmoeten en sociale contacten te onderhouden.
En gisteren was er de wandeldag. Er hadden zich 51 wandelaars ingeschreven voor 4 of 8 km en ze vertrokken allen aan zaal Schuttershof. Er waren 24 wandelaars voor de wandeling van 4 km. De groep van de 8 km met 27 wandelaars ging rond het station van Beringen-Centrum. Om 16u was iedereen behouden terug voor een tas koffie en een stuk taart. (
Jean Beerten) Meer foto's nog op onze Facebook.