Voor de studie
Commerciële Economie International, Music, Event & Entertainment, een hele mondvol, doet
Inge Lurling (foto) in opdracht van De Hofnar Cultuurcentrum in Valkenswaard een marktonderzoek naar
het theatergedrag van inwoners uit Lommel, Overpelt, Neerpelt en Hamont-Achel. Voor dit afstudeeronderzoek vraagt ze de hulp van de Internetgazetlezers.
Het marktonderzoek wordt online uitgevoerd. Op
deze website klikt u op het logo “Enquête België’’ (rechterkolom). Als wachtwoord vult u
hofnar22 in. Het beantwoorden van de vragen zal maximaal 5 minuten van uw tijd in beslag nemen. Wie meedoet, krijgt als dank het 2e kaartje gratis voor een van de volgende voorstellingen in De Hofnar:
1.
Okubua/Percus Nomades, wereldmuziek; donderdag 29 januari om 20.15u.;
2.
Micheline van Hautem, muziek; zaterdag 28 februari om 20.15u.;
3.
ISH - Loud, dans; woensdag 4 maart om 19u.;
4.
Alex Agnew, cabaret; donderdag 16 april 20.15u.;
5.
Theatergroep Kwatta-Botje, kindervoorstelling; woensdag 6 mei om 15u.
In de enquête kunt u aangeven welke voorstelling uw voorkeur heeft (zie www.hofnar.nl voor de voorwaarden). Als u liever geen tweede ticket wil - het eerste moet uiteraard gekocht worden -: even goeie vrienden.
Gaan we Inge helpen? Natuurlijk gaan we Inge helpen! Gauw surfen naar die site en de enquête invullen. Dat kan nog tot 1 januari. In naam van Inge: hartelijk bedankt!