Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Inschrijvingskiosken in Mariaziekenhuis

Vrijdag 16 maart 2018
Inschrijvingskiosken in Mariaziekenhuis
Maandag 19 maart worden in het Mariaziekenhuis vier inschrijvingskiosken in gebruik genomen. Aan deze kiosken kan een patiënt, die voor een reguliere raadpleging komt, zich op minder dan een minuut inschrijven. Na die inschrijving aan een kiosk kan de patiënt zich direct naar de wachtzaal van de arts begeven of zich aanmelden op het secretariaat van de arts. Hierdoor zal de wachttijd in de wachtzaal bij de inschrijvingen verminderen.
Elke patiënt moet zich altijd eerst aanmelden aan een kiosk. Dit omdat de kiosken ook fungeren als automaat voor volgnummers om door een medewerker geholpen te worden. De kiosken met touchscreen zijn gebruiksvriendelijk en gemakkelijk in gebruik. Inschrijven kan in 5 eenvoudige stappen (zie afbeelding).

Het recentste nieuws

  • Wo 24/06 Bocholt - Bocholtenaren krijgen warme oproep
  • Wo 24/06 Lommel - Beperkte woensdagmarkt door hitte
  • Wo 24/06 Oudsbergen - Jan Schoofs overleden
  • Wo 24/06 Pelt - Samana sloot voorjaar af met kiennamiddag
  • Wo 24/06 Recept voor een betere wereld
Zoekertjes
Aangeboden
Bonbonnière Staal vuilbak Brabantia zo goed . Volledige keuken nog af te breken 10 Verschillende Dino's
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Lp's gezocht Stelling
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Boeken
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Inschrijvingskiosken in Mariaziekenhuis
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie