Beringen
Bocholt
Bree
Hamont-Achel
Hechtel-Eksel
Leopoldsburg
Lommel
Oudsbergen
Peer
Pelt

Mijnwerkers onderweg naar Brussel

Maandag 17 februari 2020
Mijnwerkers onderweg naar Brussel - Houthalen-Helchteren & Beringen
Honderden mijnwerkers zijn vanmorgen vertrokken richting Brussel. De meesten kwamen samen in het station van Zolder. Doordat de NMBS met capaciteitsproblemen zat, had de KS-Vriendenkring bussen ingelegd tot in Hasselt. Daar konden ze wel allemaal samen op de trein om te sporen richting Brussel Centraal. Van daaruit trekken de ex-ondergronders het centrum in waar ze onder meer de premier en nog een aantal politici zullen ontmoeten.

Het recentste nieuws

  • Di 23/06 Beringen - Laadstation pas tegen eind augustus terug open
  • Di 23/06 Beringen - Ontgravingen begraafplaats Paal
  • Di 23/06 Pelt - WICO Juniorcampus zet in op talent en uitdaging
  • Di 23/06 Peer - Bliksemlicht show boven Grote-Brogel
  • Di 23/06 Pelt - Creatieve aanpak van valpreventie bekroond
Zoekertjes
Aangeboden
Tilta hangreep sony a7 Samson boekentas 3 grote schotels keramiek Leifheit strijkstoel
Te koop
Te koop
Te koop
Gezocht
Tegels buiten Weiland
Verloren
Gouden armbandje Zonnebril verloren
Auto's en voertuigen
Uw zoekertje toevoegen
U bent hier: Startpagina » Mijnwerkers onderweg naar Brussel
Contacteer ons  |  Adverteer  |  Over deze site  |  Gemeente-info & links  |  GDPR
Doorzoek de Internetgazet
© 2004-2013 Faes nv - Op de artikels en foto’s rust copyright | Site: Webstylers
RSS Feed
Volg ons
RSS Feed
Mobiele versie
internetgazet.mobi
Mobiele versie